تحقیق بررسی آفات مديريت و برنامه ريزي

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود تحقیق با موضوع بررسی آفات مديريت و برنامه ريزي،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
پرداختن بيشتر از حد متعارف به امر اشتغال بانوان و تبيين بيشتر ادله لزوم حضور پررنگ تر بانوان در تمامي عرصه هاي اجتماع و تاکيد بر تساوي امکانات اشتغال آنان باعث شده در ذهن برخي جوانان و افراد جامعه اين پرسش پديد آيد که چرا تکليف خدمت سربازي از دوش بانوان برداشته شده است.
آيا عدم تکليف دفاع و جنگ بر بانوان علت آن بوده است که در مقابل آن ، عدم تکليف تامين زندگي بر بانوان قرار دارد که اگر اول لازمه اش عدم ضرورت رفتن به خدمت سربازي است ، دومي نيز مي تواند علت عدم ضرورت اشتغال بانوان باشد و اگر اشتغال بانوان ضروري است مي تواند عدم ضرورت خدمت و سربازي نيز منتفي شود.
شايد بتوان علت عدم تکليف خدمت سربازي را در نظر داشتن شرايط فيزيکي و روحيه بانوان و به عهده داشتن وظيفه خطير مادري و تربيت نسل و پرداختن و اداره کردن امور درون خانه معرفي کرد که در جاي خويش اهميت دارد. همچنين علت عدم تکليف آن بناي تخفيف بر خانمها و همچنين در نظر داشتن برخي قوانين فقهي از قبيل رعايت حقوق شوهر و لزوم اذن خروج از منزل بانوان باشد که هر کدام از اين علل را که در نظر بگيريم درباره اشتغال بانوان آن هم در حوزه غيرتخصصي که منوط به جنسيت بانوان نيست مسائلي مطرح است.
به عبارت ديگر، مسوولان به هر دليل چنانچه معتقدند برخي خانمها لازم است حضور بيشتري در عرصه هاي اقتصادي و اجتماعي داشته باشند و آن را مزاحم با ديگر وظايف آنها نمي دانند، گذراندن دوران سربازي براي اين خانمها را نبايد تکليف و کار طاقت فرسا محسوب دارند و به همان دلايل ، لزوم خدمت سربازي بر آقايان بر اين دسته از خانمها نيز لازم برشمارند. لازم است خانمهايي که توانايي و آمادگي حضور بيشتر در جامعه دارند و علاوه بر وظايف در مقابل شوهر وظايفي را در جامعه نيز مي توانند به دوش بکشند، خدمت سربازي را نيز به طريق اولي و به دليل مهمتري که آمادگي دفاعي از سرزمين و ملت خويش و فرزندان خود است به جان بخرند.


دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 6606 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:9 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل